Liebster Award i The Versatile Blogger Award

Jak widać, nie jest to nowy rozdział. Dostałam te nominacje od Huncwotki, ale nie chciało mi się dodawać nowej strony, więc zamieszczam to po prostu jako post. Później jakoś to ogarnę. Let's play a game!

Liebster Award

Nominacja do "Liebster Award" jest nominacją w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę". Przyznawana jest blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia ich. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na JEDENAŚCIE pytań, które otrzymasz od osoby nominującej. Następnie to TY nominujesz kolejne JEDENAŚCIE blogów, informujesz ich o tym i zadajesz im tyle samo pytań, czyli JEDENAŚCIE.

Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEju_ZHWqJHAKpCi149s_o4NaWHqxYloAsGLaL1mcBjSCuTPkH_OBCWHsLvfk1DAPFeLTFY9GFo8er6Y7PrX-og8lOevLyotrojW7alvvyx4ymICwo1ksLQ6HtPz7hBQwZyqJQqG5O0qfK4/s1600/Liebster+Blog.jpg

Nominacja od Huncwotki

1. Jaki cytaty/sentencja, Twoim zdaniem, określa Ciebie i Twoje podejście do życia?
„To podróż daje nam szczęście, nie jej cel” Dana Millmana - nie potrafię tego wytłumaczyć, ale zawsze kierowałam się tym cytatem. Doskonale odzwierciedla moje życie.

2. Czego w życiu pragniesz najbardziej?
Pokoju na świecie. A tak na serio, jednej, największej, szczęśliwej miłości do końca życia. Ale ze mnie romantyczka, nie?

3. Czego poszukujesz w życiu?
Księcia z bajki. Na razie jest z tym ciężko.

4. Jakie były Twoje dziecięce marzenia?
Zostać syrenką i mieć włosy czerwone jak Arielka. Nadal chcę! To drugie nawet w poniedziałek nareszcie spełniam.

5. Gdybyś jeden dzień mogła być kimś innym, to kim byś była?
Gwiazdą rocka. Nigdy nią nie zostanę, więc chcę przynajmniej zobaczyć jak to jest.

6. Jakie zwierzę najbardziej do Ciebie pasuje i dlaczego?
Jakaś drapieżna ryba - jestem flegmatyczna, rzadko się odzywam i szybko się płoszę, ale gdy ktoś mnie obrazi, zaatakuję, to potrafię się obronić i pyskuję wtedy aż miło.

7. Co pomaga rozbudzić Ci kreatywność i uśpioną wenę?
Muzyka, czytanie książek, moje przyjaciółki.

8. Jakie miejsce na świecie chciałabyś najbardziej zobaczyć?
Nie mam jednego miejsca, chciałabym zwiedzić cały świat i dopiero wtedy mogłabym powiedzieć, które miejsce było najpiękniejsze.

9. Czyja muzyka do Ciebie przemawia?
Przede wszystkim Green Day, Yiruma i Nickelback, ale poza tym słucham wszystkich rodzajów muzyki i od niektórych piosenek naprawdę dostaję ciarek na plecach.

10. Jaka książka wzbudziła w Tobie największe emocje?
Na razie żadna, niestety. Jednak jeśli ktoś mógłby mi coś takiego polecić, byłoby miło.

11. ,,Co zrobisz, jeśli ktoś przystawi Ci nóż do gardła, a Ty akurat dostaniesz czkawki?''
Powiem: „Możesz mnie zabić jak mi przejdzie czkawka? To by było wyjątkowo głupie nadziać się na nóż przez coś tak banalnego.”

Nominacje otrzymują ode mnie:
1. Arya Drotting
2. Justyna B
3. Yukarichan
4. Lefaj
5. Baś;*
6. Smocza_Strażniczka
Więcej nominacji nie przyznaję.

Pora na moje pytania, które, cóż, wymyślałam na bieżąco i mogą być nieco dziwne:
1. Co jest Twoim natchnieniem przy pisaniu?
2. Wolisz pisać "do szuflady" czy dla czytelników?
3. Jak widzisz swoje życie za 10 lat?
4. Co dla Ciebie znaczy wolność? [nie mam pojęcia, skąd mi się nasunęło to pytanie]
5. Wolałabyś mieszkać w mieszkaniu czy domu? Dlaczego?
6. Na wsi czy w mieście? Dlaczego?
7. Wyobraź sobie, że masz prawo zwiedzić jedno dowolne miejsce na świecie. Gdzie by to było?
8. Jaki jest Twój najlepszy sposób na nudę?
9. Jakie są najpiękniejsze wspomnienia Twojego dzieciństwa?
10. Zakładając, że oglądałaś bajki Disneya, który film był/jest Twoim ulubionym?
11. Jakie są najdziwniejsze polskie imiona, z jakimi się kiedykolwiek spotkałaś?


The Versatile Blogger Award

 
Należy:
 - podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
 - pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu
 - ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
 - nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują

 - poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

Nominacja od Huncwotki

1. Nigdy nie miałam żadnych pluszaków, nie znosiłam ich
2. Wyjątkiem jest pluszowy jednorożec Śnieżynka, która towarzyszy mi od 5. roku życia
3. Uwielbiam zapach starych książek
4. Moim marzeniem jest wejść do zawalonej kamienicy sprzed II Wojny Światowej i odnaleźć tam jakieś zaginione dokumenty, pamiętniki
5. Uwielbiam zapach róży połączonej z wanilią
6. W wieku ośmiu lat zrobiłam własne perfumy z płatków róż rosnących w ogrodzie
7. Jestem wygadana w internecie, ale bardzo nieśmiała w realnym świecie. Gdyby ktoś z czytelników spotkał mnie na ulicy, pewnie by nawet nie pomyślał, że to Pollala

And the Oscar goes to:
1. Arya Drotting
2. Justyna B
3. Yukarichan
4. Lefaj
5. Baś;*
6. Smocza_Strażniczka
Więcej nominacji nie przyznaję.

3 komentarze:

  1. Dzięki ! :) Trochę nie ogarniam ale ok... :D Jakoś to będzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Już umieściłam notkę o "Liebster Award", jutro o "The Versatile Blogger Award". Naprawdę dziękuję, a pełne podziękowania znajdziesz w notce, nie lubię się powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy komentarz się nie dodał, czy musisz go zatwierdzić, więc powtórzę
    Dziękuję!Dodałam już notkę o "Liebster Award", jutro o "The Versatile Blogger Award". Proszę przeczytaj ją, masz w niej "specjalny udział" :)

    OdpowiedzUsuń


Jeśli komentujesz i coś Ci się nie podoba, to napisz dlaczego, dowiem się, jakie błędy popełniam i będę mogła się poprawić.

Nie hejtuj! Komentarze bezpodstawnie obrażające mnie lub któregoś z moich czytelników będą natychmiast usuwane!